fredag 31. august 2012

Klar for helg...

Da var det helg atter en gang:)
Sitter i godstolen og koser meg med håndarbeid 
og ei god lydbok,
mens et lett regn har inntatt Tromsø.


Dette er en liten titt på mitt siste prosjekt.
Det ferdige resultatet kommer senere.






At jeg er glad i mat og liker å prøve ut nye oppskrifter
er ikke noe nytt.
Her om dagen laget jeg denne middagen som 
garantert
skal lages igjen.


Stekt kyllig med
Couscous-salat med granateple.
Oppskriften på salaten fant jeg hos
Salaten er nydelig,
en smakseksplosjon rett og slett, 
og passer perfekt til kylling.

Kanskje et lite middagstips til helga?


God helg til alle!

2 kommentarer:

BrittB sa...

Det blir spennende å se hva du holder på med på håndarbeidsfronten!
Ønsker deg ei fin helg!

Ulla-Bella sa...

Hekleriene ser spennende ut. Gleder meg til å få se mer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails