søndag 16. september 2012

Fult hus og stormende jubel


Det har vært noen hektiske,
men kjempekoselige dager.
Det har vært folk over alt,
men det er utrolig hvor trivelig det kan være
 å ha det litt "tett og intimt".
For første gang har jeg og mine søsken
vært samlet med alle våre familiemedlemmer.

Årsaken til dette har vært feiring av 
80års-dagene til våre foreldre
samt 42års-dagen til en av mine brødre.

Med familiene spredt fra nord til sør
er det ikke like lett for hele gjengen å treffes,
men etter iherdig logistikkarbeid klarte vi det .

Så nå sitter jeg her; 
sliten, men utrolig fornøyd
og utrolig forspist:) 


Høststemning i nord:)


"Da Gud var kanin"av Sarah Winman
er ei bok jeg kan anbefale.
Lurte litt på hva det var slags bok jeg hadde i hånda
da jeg begynte å lese, men det gikk seg til etter hvert.

Bak på boka står følgende:

"Dette er en bok om en bror og en søster.
Det er en bok om barndom og oppvekst, om vennskap og familie,
om triumf og tragedie og alt det som ligger et sted i mellom.
Først og fremst er det en bok om kjærligheten i alle dens former."

3 kommentarer:

BrittB sa...

Så koselig med familie- sammenkomst.
Flotte høstbilder!
Ønsker deg ei fin ny uke! :-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så koselig å være sammen alle sammen da :-)) Nydelige høstbilder du viser :-D

Ha det godt - klem Siv

Ingunn sa...

Takk for bokanbefaling! Skjønner det var bryet verdt å sørge for at alle kunne samles. Det er viktig å rydde plass for slike treff før det er for sent, og før det er en trist anledning som samler oss.

Flotte bilder du viser!

Klem fra Ingunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails