tirsdag 4. september 2012

Glimt fra helga

Mens det er overskyet og lett yr i lufta,
nyter jeg bilder fra helga.

Når man ser motivet, skulle man ikke tro bildet er tatt
 6 min kjøring fra Tromsø sentrum.
Ikke alle byer som har så flotte og landlige omgivelser
få minutter fra sentrum:)




Håkøya







Etter en elendig sommer vet jeg å sette 
pris på ei stille stund
på verandaen med ei god bok og hvitvin i glasset.



I "Danser med sommerfugler" av Reyna Grande
møter vi fire meksikanske kvinner i Los Angeles.
Fire forskjellige kvinneskjebner som har meksikansk folkedans som
felles interesse.
Ei fin bok som holdt meg fanget fra første til siste side:)


4 kommentarer:

BrittB sa...

Nydelige bilder!
Det er vakkert i nord! Vi fløtte ikke frivillig, sånn at det er sagt!! :-)

Ingunn sa...

Jeg liker å se fine bilder av vakker natur! Og takk for boktipset! Jeg var på biblioteket og lånte lydbøker i dag.

Klem fra Ingunn

Bente's sa...

vakkert, vakkert, vakkert...
vin i glasset og god bok - vakkert C",)

Nyt og ha en fin dag
Bente

Guro sa...

Vakre bilder hos deg også. Takk for titten :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails