fredag 5. oktober 2012

Skuffet






Nok et par grytekluter er ferdige.
Har heklet mange av disse, en grei måte å bli kvitt litt restegarn.




Jeg hadde gledet meg til å lese den siste boken av
Karin Brunk Holmqvist
    "Rosa elefanter".
Tidligere har jeg lest "Potensgiverne", "Rapsgubbene" og "Sirile gentlemen søkes",
alle tre bøkerne ble lest med stor fornøyelse.
Bok nummer fire ble for meg en stor skuffelse.
Synes hovedpersonen var
 fremstilt ekstremt naiv og veldig ensidig,
og at hele handlingen i boka var tynn.


9 kommentarer:

Mayen sa...

ENIG!! Fikk den anbefalt, er på siste kapittel og har sovna fra boka flere ganger.. Trur forfatteren har mista gnisten. Har sett flere anbefalinger på nett og alle skryt, men æ syntes den var KJEDELIG.. Søte grytekluter forresten ;o)

Eli Kristin sa...

Fargerike og flotte! Lyst å prøve meg på disse fjonge her, men det får bli senere. Så mange planer... vet ikke om jeg får det til, he-he! :) Flotte plagg på rekke og rad under her, herlige bilder like så.

Takk for boktips - ikke denne her, men nemlig "Tråden" som du ble så oppslukt av. Likte Øya som er skrevet av samme forfatter tror jeg? Satser på at Tråden også faller i smak.

God helg!

Desirée sa...

Hahaha oppstrammende badeskum, det hadde vært noe!! Kunne trengt mange flasker med det ja ;)

Så flotte grytkluter, kjempefine farver du har brukt!

Ha ei superfin helg, klem fra nord :)

Spilloppa sa...

Kjempe flotte grytekluter!

God helg :)

STEINKJERRINGA sa...

Då ska kje æ kjøp den boka. Fine grytkluta, forresten!

Jorun sa...

Hei. Takk for besøk, hyggelig kommentar og lykke til i lotteriet!!
Synd med boka. Har lest og likt de forrige, jeg også! Hm. skal jeg spare meg investeringen...
Uansett! Ønsker deg en riktig god helg!

Guro sa...

Æ leste aldri ferdig "Rapsgubbene", stor nedtur etter "Potensgiverne", - der æ lo så æ skreik ;))

salige lavendel sa...

Har ikke lest noe av denne forfatteren...men gryteklutene var skikkelig flotte!!

Bente sa...

Kjempefine grytekluter! Det er jammen godt å bli kvitt litt rester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails