fredag 2. november 2012

Tova votter


Nå har vinteren inntatt Tromsø og
med den kom lysere dager.


Far i huset klaget over at han manglet votter.
Et lite dykk i garnhaugen,
en kvelds strikking og
en runde i vaskemaskinen
resulterte i disse vottene.


Tova votter.
Husker ikke hvor jeg hentet mønstret,
men jeg bruker det stort sett hver gang jeg skal strikke tova votter.
Fasongen blir alltid perfekt.
Varme, gode votter som sitter godt på handa.

I går feiret vi bursdag
og denne kaka fra
detsoteliv.no ble en kjempehit.

Kaka forsvant på et øyeblikk.
Vanligvis er jeg storfornøyd når det skjer,
men ikke denne gang.
Hadde nemlig gledet meg til et stykke kake i dag....

Kaka heter Oreo meringue kake
og er utrolig lett å lage og smaker bare nyyydelig!

5 kommentarer:

Ruth sa...

Tovavotter er bare det beste. Det finns ingenting sim er så varmt som det. Du verden så nydelige bildene i innlegget under her var. Utrolig vakkert. Ha en super helg.

Snertne sneller og små nøster sa...

Ja, det er vel på tide å finne fram vottene nå ja :-) Kaka så deilig ut!

God helg - klem Siv

Randis side sa...

Alltid fint med tjukke votter :) Ihvertfall i nord hvor det har vært laaaangt under minus :) god helg!

karinanna sa...

Både vottan og kaka ser uttrolig gode ut.

BrittB sa...

De vottan ser gode og varme ut! Og den kaka...Mmmmm..
Ha ei fortsatt fin uke! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails