lørdag 16. februar 2013

Bursdagsfeiring og skiveutglidning...

I dag har jeg plutselig innsett at jeg begynner å bli gammel..
Kalenderen sier 50!!!!!
Samtidig oppfører jeg meg som en fjortis:)

Dagen min har blitt feiret tre ganger!!!!





Første feiring fant sted i Oslo hvor jeg trodde jeg skulle ha ei rolig helg
sammen med vår sønn og mine søsken.
Den gang ei!!!
Det var champagnefrokost,
brunch på Teaterkafeen hvor datteren min dukket uventa opp,
pleie av hender,
fest på kvelden med tapas,




fastelavensboller og kakao på Frognerseteren
og gaver i massevis.


Andre feiring var med gode venninner
som disket opp med treretters meny.
Jeg ble rørt til tårer av gode ord
og utrolig morsomme og gjennomtenkte gaver:)
Ler ennå for meg selv mens jeg tenker på alt 
det sprøe de hadde funnet på:))))))



Tredje feiring er i dag på hytta
med grilling i grillhytta og kjempetrivelig selskap!!!
Etter all denne feiringa må jeg si at det 
tross alt ikke er så ille å fylle 50!!!!! 


Men midt oppi det hele har
familiens gull hatt et lite uhell.
I pur glede over at vår datter kom hjem fra
min bursdagsfeiring i Oslo,
klarte hun(altså hunden) å få skiveutglidning i ryggen.
Sånn går det når man springer rundt av ren glede 
og så plutselig sklir på glatt underlag. 




Så her ligger hun full av kortison
med verdens tristeste blikk...
Blir båret opp og ned trapper 
og får kun komme ut for å gjøre fra seg.....






Et par uglevotter er ferdige.
Husker ikke hvor på nettet jeg fant oppskriften.


19 kommentarer:

Bente's sa...

Hipp hurra for deg - og så kjekt at du blir feiret i dagesvis.
Go bedring til den firbeinte, hørtes ikke godt ut.
Fin helg til deg
Bente

Barwitzki sa...

Hurra for deg som fyller ditt år Ja, deg vil jeg gratulere. Happy birthday 50 kjære Randi. Kos deg og fryd deg...
og jeg gleder meg med deg.
Klem fra Viola.

Stubbetufsa sa...

Gratulerer så mye!
Det er bare stas å bli 50!
Verre er det med 60 og 70...

Jill c",) sa...

Hipp og trippehurra for deg!! 50 er ingen alder sier jo jeg..om noen år er det min tur:)) tjohei:)

Stakkar vofsen!

Den kaken så utrolig smakfull ut!!!

Fin søndag og du får feire med brask og bram:))

Tussi sa...

Gratulerer masse - og velkommen etter!
Alder betyr ingenting. Ære være den som evner å beholde fjortisen i seg...
Ha en fin søndag :)

Strikkelene sa...

Hipp-hipp-HURRA!! Gratulerer hjerteligst med de 50 :)

Stilige uglevotter :)

Klem nordfra

oddi sa...

Heisann, gratulerer! Så artig at du blir feiret til gangs! Ellers, 1963 - årgangen var tydeligvis vellykket og tåler godt lagring, jeg vet om mange av oss!
Synd med hunden, får håpe hun kvikner raskt til.

En rosa fugl sa...

Gratulerer med 50! :)

Utrolig kule votter! Kjedelig med skiveutglidning men det ordner seg vel? :)

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till födelsedagen!
Och vilka firanden, det låter helt enormt trevligt och kul!

Vilken fin vovve! Men stackarn. Hoppas hon är bättre nu. Vad är det för ras, det ser ut som ungersk viszla, är det det? Väldigt vackra ögon, snälla!

Vilka fina vantar!

Agneta kram

Ingunn sa...

Gratulerer! Så heldig du er som blir gjort slik stas på!

Fine uglevotter!

Ønsker deg ei fin uke!

Klem fra Ingunn

Desirée sa...

Gratulerer så masse med stordagen du har hatt! Høres ut som du hadde en flott dag :)

Stakkars dyret! Håper hun er bedre nå!

Nydelige votter! Uglemønster blir liksom aldri feil :)

Ha en fin mandagskveld :)

BrittB sa...

Gratulerer med vel overstått 50-årsdag og feiringer! Hørtes ut for at du har kosa deg skikkelig- så bra! :-)

Stakkars hunden din- masse god bedring til henne!

Jorun Holmen sa...

Hurra for deg! Følger selv etter om noen få måneder!
Takk for besøk. Tror du har besøkt meg før også, kjenner igjen uglevottene... :-)
Ha en fin kveld!

Photo-Me-Life med mirakelbaby i magen sa...

Gratulerer så mye med den O store dagen!!!!!!! Man er ikke eldre enn man føler seg. Det føles rart når jeg tenker på at jeg snart er 40 å sitter her å vagger frem og tilbake i en sofa fordi jeg skal føde barn? Det er så jeg ikke tror det selv. Har brukt formiddagen på å sove forresten å håper på at noe skjer. Vi er jo IKKE spente på hvem han er....Det er vel alt vi tenker på. Hvordan er han, lite hår, mye hår, lyst hår, mørkt hår, stor, liten, snill....snart får vi svaret. (forhåpentligvis) Håper det bare slår til i helga å jeg kan blogge og kose meg med baby.

De vottene der var jo helt sykt kule.....Ugler er jo noe av det kuleste jeg vet, men jeg har aldri sett uglevotter. Flink er du.

Photo-Me-Life med mirakelbaby i magen sa...

Glemte å nevne den firbeinte, å det må jeg selvsagt kommentere. Ingenting er verre enn når små barn og dyr er syke, fikk skikkelig vondt i meg av å se :( Håper hunden fort blir bra igjen, de blir så hjelpesløse....

Astri sa...

Happy belated day to you! 50 is the best birthday ever! Mine was two years ago and it has been my favorite so far. A very nice time in life.

Marianne sa...

Gratulerer med dagen som var, 50 er ingen alder:-) Så koselig å bli feiret så mange ganger:-) Klem Marianne

Photo-Me-Life med mirakelbaby i magen sa...

:) Ja er det ikke merkelig? Jeg har det på samme måte at jeg blir engasjert om noe skjer selv om jeg ikke kjenner mennesket sånn egentlig. Noen blogger der blir en liksom "kjent" ut fra bloggingen.

Nei det har ikke skjedd noe å jeg syns det er merkelig når jeg tenker på formen min natt til fredag og hele fredagen. Jeg var sikker på det skulle bare bli kasta på meg utover fredagen å at vi fikk baby til helgen. Men helgen er ikke over...så jeg sitter enda å venter.... Jeg har jo store planer om å drasse med meg både maskin og fotoapparat når det bryter løs slik at jeg både får blogget samt foreviget den lilles første timer og dager.

Mayen sa...

Gratulere med de 50! Da e du jo mitt årskull...!
Og æ så du va innom Siv sin blogg og la igjen kommentar om Arbeidsstua for barn som fantes her i gamledager.. Der gikk æ å!! Så vi har nok møttes.. Hi,hi..
Æ skal ikkje feire før til høsten, og festen skal bli STOR!!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails