fredag 1. mars 2013

Treeegt....


Det går tregt for tiden med bloggen og
med håndarbeid.
Venter på energi og inspirasjon......


Men når ei venninne snart blir bestemor for
første gang,
er det bare å ta seg selv i nakken og lete fram garn og heklekrok.


Resultatet ble et par 
baby-converse.
Mønsteret er mitt eget.

Så nå er det bare å vente på vidunderet:)






Kom over denne i en klesbutikk i Oslo:)

Jeg syntes sitatet  fra St. Augustine var utrolig bra.
Så for å leve opp til det, er turen bestilt
og nedtellinga har startet.



Kreta! Here I come!


9 kommentarer:

BrittB sa...

Ååå, hælledussan så søte babysko!!! :-)
Så deilig med tur til Kreta, håper du får en flott reise og opphold der! :-)

Ingunn sa...

Kjempesøte prinsessesko! Viktig å bestille turer i god tid og ha lang tid å glede seg.

Riktig god helg!

Klem fra Ingunn

Barwitzki sa...

Super søt babysko... det blir en sportjente med prinsessesmil...
Fantastisk ferie i Kreta. Jeg var sist vår i Hellas også. Deilig. Vi var i Meteora - Kastraki. Hyggelig tid deg.
Stor klem Viola.

Bente sa...

Supersøte converse!
Kos deg på Kreta - heldiggris!

En rosa fugl sa...

Fine sko :) Har ikke kommet meg dit enda hvor jeg hekler babysko. Venter i spenning på at min søster nå skal få babyen sin ut. Terminen er idag men tror han holder seg inne litt til. :)

Frøken Lykkelig sa...

Hei :-)
For noen utrolig skjønne converse-hekle-sko!!!!!
Heldig er de som får de :-)
Kreta.... I LOVE KRETA !!!
Vi har bestilt også og reiser tilbake for tredje gang nå!!! Love it!!! Full nedtelling for oss også!

Ha en deeeeilig dag !!!!

Harpa sa...

Utrolig søtt med baby-converse! :) Kjempe flotte!

oddi sa...

Flotte sko! Ellers, jeg vet ikke hvem som sa at å reise, det er å vaske øynene. God tur til fantastiske Hellas!

Ingridstua sa...

Nusselige, søte små converse. Blir en fin gave :)

Jeg skal også til Kreta i sommer. Liker meg godt der :) kjenner jeg gleder meg!

Så koselig blogg du har. Masse fint, og mange fine bilder fra Tromsø ( hvor jeg også bor)

Hilsen Ingrid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails