mandag 22. april 2013

Endring i planene...

Ting går ikke alltid som planlagt...
Jeg hadde store planer om å strikke tunika,
men etter hvert som håndarbeidet vokste, føltes det bare mer og mer feil.
Ingen ting som jeg egentlig kunne sette fingeren på,
men bare rett og slett "ikke meg".
Så da jeg var halvveis i prosjektet (er muligens litt treg av meg), ble avgjørelsen tatt.
Alt skulle rekkes opp, og nytt prosjekt skulle startes.
OG denne gangen føles det rett :)

Så nå er jeg i gang med "sommer-genser".
Garnet Bomull-Lin fra Drops passer perfekt.
Jeg har ikke strikket med dette før,
men er storfornøyd så langt.


Lydboka "Hypnotisøren" av Lars Kepler
holdt meg med selskap under strikking, opprekking og strikking atter en gang....
Utrolig spennende bok!!

Dette skriver forlaget:
Med kort tids mellomrom blir en far, hans kone og datter funnet brutalt myrdet på to ulike åsteder. Sønnen er så vidt i live. Noen har åpenbart ønsket å utslette hele familien. Da politimannen Jonna Linna innser at det finnes enda et gjenlevende familiemedlem, en søster, forstår han viktigheten av å finne henne før morderen gjør det. For å kunne avhøre sønnen tar Jonna Linna kontakt med legen Erik Maria Bark. Han overtales til å hypnotisere gutten. Dermed bryter Bark et gammelt løfte om aldri mer å praktisere hypnose, og en skremmende kjede av hendelser settes i gang.

5 kommentarer:

Barwitzki sa...

Lin og bomull er kjempefin ull.
Det blir sikker fin resultat.
Jeg er spennende. Og jeg ønsker deg
mange glede og moro med strikke og
høre lydboka.

Hjertelig hilsen fra Viola.
Ha en fin uke.

BrittB sa...

"Ingen skam å snu!" Nydelig blåfarge, det blir nok en flott sommergenser!
Lydbok ja, nå kom jeg på at jeg har jo en lydbok jeg ikke har hørt.. Det passer bra på en sofadag med influensasmerter i ledd...Takk for inspirasjon! :-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Boka hørtes spennende ut :-) Sikkert lurt å rekke opp om det ikke kjennes så bra. Jeg er ikke så glad i å rekke opp, men det hender seg at bare må :-P

Ha ei fin uke - klem Siv

Ingunn sa...

Jeg rekker opp rett som det er. Det er ingen vits i å strikke ferdig en ting hvis det ikke blir brukbart. Nydelig farge på det garnet ditt!
Jeg er også lydbok-entusiast. Lydbok er et supert følge til strikkinga eller bundingen som jeg sier.

Ha en fortsatt fin mandag!

Klem fra Ingunn

Ingridstua sa...

Det er så kjedelig når man må rekke opp noe. Men det er verdt det likevel når man føler at det ikke blir slik en har tenkt :) Nydelig blåfarge er det iallfall!

Boka Hypnotisøren har jeg lest! Den er jo bare så spennende! Klarte nesten ikke legge den fra meg, så den gikk litt utover nattesøvnen, kan du si. Hihi!

Ha en fin mandagskveld :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails