søndag 28. april 2013

Ferdig!


Genseren som startet som tunika er nå ferdig,
og jeg er fornøyd med resultatet.
Det var absolutt verdt alt arbeide med å rekke opp tunikaen.
Genseren har splitt i sidene og 
er ikke "oversized" i fasongen.
Den er fri fantasi, men likevel ideer plukket
litt her og litt der.





Halsen er fra en genser jeg fant i "Allers".

Så nå venter jeg bare på svale vårkvelder så jeg kan få tatt genseren i bruk.
Egentlig umulig her nord hvor vi som oftest har vår noen få dager mellom 
vinter og sommer.....

8 kommentarer:

Ingunn sa...

Kjenner til den våren som lar vente på seg og bare varer et par dager, men denne flotte genseren blir nok brukt på kjølige sommerdager/kvelder også.
Nydelig farge og fin rundt halsen!

Ha en fin søndag!

Klem

DoktorIngrid sa...

Nydelig! Av og til er det vel verdt å rekke opp, ja...
Takk for at du la igjen et hyggelig spor på bloggen min slik at jeg fant deg:-)

Lisbeths verden sa...

Det enkle er ofte det peneste :) Den blir sikkert en vinner :)

Ruths datter sa...

Så lekker den ble da. Kjempefin farge. Likte godt halsen. Det gjorde seg med den borden der.
Klem

Barwitzki sa...

Fantastisk er fargen, herlige blå.
Pen du har strikket halsen - deilig for våren. Jeg ønsker storfin søndagkveld.
Hjertelige hilsen fra Viola.

Made by me... sa...

Flott genser i nydelig farge! Passer deg!

Strikkelene sa...

Aldeles nydelig genser i min yndlingsfarve faktisk :)

Ønsker deg en slott søndagskveld

Klem, Lene Sofie

Desirée sa...

Så flott den var! Den hadde nok sittet pent på kroppen min også :) Pynten rundt halsen var bærre lækkert :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails