mandag 27. mai 2013

Koseklut og/eller sutteklut



Sutteklut eller koseklut er en perfekt gave
til en ny verdensborger.

Dette er en ugleklut.

Fant mønsteret her.
Koselig håndarbeid å holde på med
hvis man liker litt pirkarbeid:)

Ny klut er under utforming...





Mens jeg sitter å koser meg med litt pirkarbeid
smaker det godt med Gulrot-smoothie.
Alt man trenger er en kraftig stavmikser,
1 gulrot
1 eple
saft av halv lime
fersk ingefærrot, ca 1 cm
1,5-2 dl eplejuice
sitronmelisse

Kjør alt sammen med stavmikseren til
jevn konsistens.
Nyt!

8 kommentarer:

Hildegunn sa...

Så herlig klut! Flott ugle!!

Ønsker deg en fin hobbyuke :-)

Ingunn sa...

Så morsom koseklut! Håper den blir en suksess!

Klem fra Ingunn

Jill c",) sa...

Smoothie er så godt! På tide å ta frem maskinen! Så faktisk et par smoothie flekker i taket:)))hehe! Jausann sa husmora:))

Den suttekluten var utrolig stilig, jeg blir inspirert men dette blir nok litt vanskelig for meg tror jeg:) Har avansert til votter hehe:)))

Restegarn i Nord sa...

Kjempesøt sutteklut du har heklet:)
Og den smootien din så bare uforskammende sunn ut. Tenker den smaker hærlig!

Villmarkstausa sa...

Den smoothien må bare prøves. Så veldig god ut..
Kosekluten var knallfin;-))

Mayen sa...

Lurt! Alltid litt vanskelig å finne gaver til nye små verdensborgere,ofte har de mer enn de trenger..;o)

Bente sa...

Veldig søt ugle!
Smoothien så god ut. Det er en favoritt her i huset!

oddi sa...

Så nydelig koseklut. Denne går det ikke 13 på dusinet av. Som ansatt i barnehage har jeg absolutt sansen for slike med særpreg, ingen glemmer hvem som eier denne...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails