mandag 19. august 2013

Evighetsarbeid



Av og til går jeg i gang med prosjekter som 
ikke er nøye gjennomtenkt.
Denne gangen var det et hekla pledd til min datter.

Jeg kan ikke en gang skylde på at det var hennes idé...

Jeg var uten håndarbeid og ideen dukket opp...
Men jeg hadde nok glemt hvor lang tid som går med
før pleddet er ferdig.



Jeg har ikke turt å telle antall staver og antall omganger...
Teppet er heklet med krok 4 og Silja garn fra Sparkjøp.


Etter maaange omganger med staver, staver og atter staver,
er jeg endelig ferdig.
Tror ikke hekling står på programmet med det første... 


10 kommentarer:

Ingunn sa...

Det hender vi tar oss vann over hodet, men resultatet ble da kjempebra! Du må være superfornøyd over å være i mål, for dette har krevd sin kvinne. Mye arbeid!
Nå kan du kose deg med småprosjekter i lang tid framover....

Ha en fin kveld!

Klem

Ingridstua sa...

Pleddet ble stilig! Det blir nok en tøff del av interiøret! Og forhåpentligvis deilig og varmende å krype under, når hun slapper av på sofaen. Ser at det ligger en anseelig mengde arbeid bak dette! Du får bare si neste gang noen spør om å få et pledd: " beklager, men det er utgått av mitt sortiment". Hihi.

Desirée sa...

Hekling er jo bare så kos, og det ble så flott! Men enkelte ganger kan det lønne seg å ha et arbeid til å holde på med, da blir man ikke så lei :)

Fiiiin onsdag til deg!

Restegarn i Nord sa...

Huff ja, det er ikke alltid det man starter på er like gjennomtenkt.
Men du har i alle fall sluttført arbeidet og fått et kjempefint resultat. Ikke verst det vel!
Tenker dattera di er kjempefornøyd nå:)

Synnøve Baustad sa...

Fantastisk fint teppe Randi! Jeg beundrer din ståpåvilje altså.

BrittB sa...

For et flott teppe!!! Her ligger det nok MYE arbeid og tålmodighet!!
God helg - uten hekling! ;-)

Barwitzki sa...

Du er tapper - du har laget ferdig.
veldig mye arbeid - deilige arbeid.
Herlig resultat. Super!
Ha en fine uke. Klem fra Viola.

Eli Kristin sa...

Så utrolig flott pledd. Har det mønsteret på planen, "skal bare" først. Det ble utrolig flott i svart og hvitt, dette digger jeg virkelig. Tipper datteren er veldig stolt og fornøyd med pleddet fra moder'n :D

Hm, hvilket garn og størrelse på kroken er det her? ^_^

Ha en fin dag!
Eli Kristin

Jill c",) sa...

Det er litt av en jobb du har gjort! Tenker datteren din kommer til å sette stor pris på at mamma har lagt ned så mye arbeid og tanker i det:))

Og det var veldig stilig!

Birgitte sa...

Her har du hatt litt av et arbeid ja. Teppet ble veldig fint! Stilig i sort/hvitt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails