tirsdag 22. oktober 2013

Musikk til arbeidet..

8 kommentarer:

Ingunn sa...

Dette ble pausemusikk for meg. Nydelig melodi, fin tekst og framføringa gikk rett i hjertet.
Har hørt den to ganger allerede, men stikker nok innom flere ganger i løpet av dagen.
Snø på marka her i dag, og jeg har brukt formiddagen på flatbrødbaking.

Ha en fortsatt fin dag i nord!

Klem fra Ingunn

hobbyvenn sa...

Koselig med litt pausemusikk. Og en flott blogg du har. Så bra at mannen fikk seg sokker av garnet fra moren. De ble kjempefine, og varmer nok litt ekstra..

Snertne sneller og små nøster sa...

Nydelig sang :-)

Ha en fin dag - klem Siv

Ingridstua sa...

Dette er absolutt en av mine yndlingssanger! Har vært så heldig å høre Anne fremføre denne sangen live to ganger! Hun er så utrolig flink!

BrittB sa...

Hekla Stålstrenga er kjempeflink! Og så synes jeg at Ola Bremnes (som har skrevet teksten og kanskje melodien?) er en utrolig flink tekstforfatter!
Vakkert!

oddi sa...

Så vakkert. Noen ganger treffer alt, musikk, tekst, vokal - denne er slik for meg. Takk for at du deler.

Hannesol sa...

Vakkert! Går rett i hjertet og senker pulsen. Takk :) og god helg til deg!

Barwitzki sa...

Tusen takk kjære Randi for fin sang med norsk tekst - jeg liker veldig.
Og jeg fant tekst i internett og så jeg kan skjønne bedre. Deilig.
Ha en herlig helg. Hilsen kommer til deg fra Viola.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails